• سه شنبه ١٤ آذر ١٤٠٢-١١:٤٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٠٥٣
آقامیری تذکر داد:5-198

تبدیل برخی«پاتوق‌های محلی» به مکان تجمع اراذل و معتادان/ گزارش طرح «آرمان ۲» در صحن شورا ارائه شود

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران به گلایه شهروندان مبنی بر تبدیل برخی پاتوق های محلی به مکانی برای تجمع اراذل و معتادان کارتن خواب اشاره کرد و گفت: از شهرداری می‌خواهم که به پیوست فرهنگی هر پروژه توجه کند و از ظرفیت مردم و محلات استفاده کنند.

 به گزار ش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حجت السلام و المسلمین سیدمحمد آقامیری در یکصد و نود و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به جنایات رژیم جعلی اسرائیل، گفت: امروز مردم هولوکاست واقعی را در غزه می بینند و امید است ریشه اسرائیل از شر دنیا کم شود.
وی با بیان اینکه چند سالی است که در برخی محلات و مناطق تهران، فضاهایی که قابل استفاده نیست تبدیل به پاتوق محله شده و  فضاهایی با نیت خوب ایجاد شده تا اهالی یک محله دور هم جمع شوند؛ گفت: شهرداری با ایجاد فضایی سبز و نصب میز و صندلی فضایی را برای استفاده مردم محل فراهم کرده، اما متاسفانه با توجه به اینکه کار به خوبی واگذار نمی شود و از ظرفیت مردمی استفاده نمی شود این پاتوق محلی به محل  تجمع اراذل و معتادان کارتن خواب تبدیل شده است.
آقامیری گفت: این فضای مناسب قرار بوده محل پاتوق مردم باشد اما حالا صدای اعتراض شهروندان بلند شده است. از شهرداری می‌خواهم که به پیوست فرهنگی هر پروژه توجه کند و از ظرفیت مردم و محلات استفاده کنند چراکه اگر از اول از این محل‌ها مراقبت شود تبدیل به مراکز اسباب زحمت نمی شود و از شهرداران مناطق می‌خواهیم قبل از ایجاد پاتوق کارها را به مردم بسپارند.
وی ادامه داد: در مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران در تابستان طرح آرمان یک اجرا شد و حالا طرح آرمان دو در حال اجرا در ۳۰۰  محله تهران و مدارس است و خواهش می کنم فرصتی بدهید تا در صحن شورا گزارشی در این زمینه ارائه دهند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: